Modellkedés
Espósito számos márka szóvivője volt, akár önállóan, akár a Teen Angels zenekartársaival. Első reklámja a gyerekek divatcímkéje volt. 2007-ben kizárólagos szerződést írt alá az argentin fehérnemű Promesse-val , és Luisana Lopilato- val végzett legtöbb fotószekcióját . 2009-ben Espósito és Peter Lanzani különleges promóciót tettek a KEFF test spray számára az izraeli piacon. 2011 óta a Lara Teens fehérnemű szóvivője. 2014-ben szerepelt egy Uruguayi Biokur hajkondicionáló üzletben, és Argentínában a Carefree nevű női törlőkendőt reklámozta.
Az Espósito többek között a Caras , az OnMag , a Las Rosas , a Twees , a Seventeen , a Cosmopolitan , a Luz , a Viva , a Watt , a Nueva , az Upss és a Fack magazinok számára készült fedőmodell
.
Vállalkozás
2013. szeptember 21-én Espósito elindította saját nevéhez tartozó parfümjeit . [A legutóbbi projektjei közül ő is tervezi, hogy saját női kozmetikumot és egy másik parfümöt is elindít
Filantrópia
2010 májusában Espósito és a Teen Angels zenekartárai részt vettek a Biodiverzitás Alapítvány által a Biodiverzitás Világnapja alkalmából szervezett akcióban, és felhívták a figyelmet a biológiai sokféleség megőrzésének fontosságára.
2013-ban Espósito támogatta a Best Buddies International-t, a nem-kormányzati szervezetet, amely előmozdítja az értelmi fogyatékos emberek társadalmi integrációját és foglalkoztatását.
2014-ben részt vett a Teatro Opera koncertjén a Guest Foundation , amely a HIV elleni küzdelem 25. évfordulóját jelölte meg . 2015-ben a szolidaritási kampányban szerepelt: "Flood, mit csinálunk?" az alapítvány számára, hogy segítse az árvíz áldozatait Córdoba városában.
forrás:wikipédia
|